Transportul și returnarea

Transportul și livrarea bulbii de șofran noastre se realizează prin curier DHL.

Cu o reţea globală în peste 220 de ţări şi teritorii în toată lumea, DHL este compania cu cea mai mare internaţionalizare din lume şi poate oferi soluţii pentru un număr aproape infinit de necesităţi logistice.

Citiți mai multe despre DHL pe http://www.dhl.ro

 

Costuri de francare si expediere

 

Valoarea costurilor de francare si expediere a unei comenzi la o adresă din România

este de 9 euro pentru livrare prin curier DHL. Aceasta este o suma fixa, care nu depinde de marimea si greutatea coletului dvs. Daca va exprimati in mod expres dorinta de a primi comanda dvs. in mai multe etape (colete), atunci costurile de francare si expediere vor fi aplicate fiecarui colet in parte.

Costurile de francare si expediere vor fi gratuite pentru achiziții de peste 100 de euro.

 

Termene de livrare

 

Bulbi de șofran comandate între noiembrie și iulie, se livreaza direct din Olanda, în termen de 10 zile lucrătoare după 22 iulie 2019. Bulbi de șofran care sunt achiziționate în august, septembrie și octombrie vor fi expediate în termen de 2 zile lucrătoare. Daca doriti ca produsele comandate sa fie livrate la momente diferite de timp, puteti preciza aceasta in momentul plasarii comenzii. Vom tine intotdeauna cont de indicatiile dvs., dar va rugam sa aveti in vedere si timpii de livrare impusi de dezvoltarea naturala a bulbi de șofran, care ne pot permite sau nu livrarea produselor in momentul indicat de dvs.

 

Informare prin e-mail despre livrarea comenzii

 

Va vom anunta prin e-mail cand expediem coletul dvs. catre adresa indicata. Notificarea prin e-mail va conține un cod de urmărire, pe baza caruia puteti urmari traseul acestuia pe situl http://www.dhl.ro/ro/express/urmarire_expedieri.html

 

Returnarea produselor cumparate

 

Potrivit legislatiei privind contractele la distanta si legislatiei privind comertul electronic, produsele comandate la distanta sunt incluse in prevederile privitoare la dreptul de retur. Respectiv, in 14 zile de la primirea lor, pot fi returnate fara a invoca un motiv anume. In cazul in care nu mai doriti produsele comandate sau pur si simplu v-ati razgandit, va rugam sa ne contactati in maxim 14 zile de la receptionarea produselor comandate, indicand numarul dvs. de client. Va rugam sa nu returnati produse fara a ne contacta in prealabil si sa completati formularul de returnare. Cheltuielile legate de returnarea coletului cad in responsabilitatea clientului.

 

Cerere de returnare

 

Inlocuirea produselor comandate

 

Obiectivul nostru este sa oferim servicii de cea mai buna calitate tuturor clientilor nostri, chiar si in situatia putin probabila a epuizarii stocurilor pentru un anumit produs. In acest caz, va vom inlocui produsul cu unul similar, de aceeasi calitate. Daca aveti intrebari despre produsul inlocuitor sau acesta nu este ceea ce va doriti, va rugam sa contactati Serviciul de Relatii cu Clientii.